Aandacht voor campagne Hersenstichting

Let op. Dit is een ouder bericht. Het kan zijn dat de inhoud niet meer actueel is.

15 mei 2023 Gerda Steringa, diagnosewerkgroep HSP
6 personen logo hersenstichting

HSP valt voor fondsenwerving onder de Hersenstichting. We willen jullie attenderen op campagne Samen voor Begrip van de Hersenstichting, waarin aandacht wordt gevraagd voor de ruim 4 miljoen Nederlanders met een hersenaandoening.

Van 15 mei tot en met juli 2023 vraagt de Hersenstichting aandacht voor de ruim 4 miljoen Nederlanders met een hersenaandoening. Dat doet ze samen met bekende Nederlanders, haar supporters én ambassadeurs.

Samen zorgen voor meer erkenning en begrip voor iedereen die dagelijks moet leven met de impact van een hersenaandoening én de vaak onzichtbare gevolgen hiervan. Doe jij ook mee?

Doel campagne
Het doel met deze campagne is meer erkenning en begrip voor iedereen die dagelijks moet leven met de impact van een hersenaandoening én de vaak onzichtbare gevolgen hiervan.  Dit doet de Hersenstichting door verhalen van mensen te vertellen in de vorm van artikelen, podcasts, blogs en ervaringen over de impact van het leven met een hersenaandoening door bekende (zoals Viggo Waas) en onbekende Nederlanders, maar ook onderzoekers en professionals (zoals Irene Huenges-Wajer en Tanja Nijboer).

Je kunt op drie manieren meedoen aan de campagne:

1) Deel de campagne via social media met familie, vrienden en kennissen;

2) Bestel het ‘lintje voor begrip’ . Met dit paarse lintje, te bestellen via Lintje – Hersenstichting Deze link opent in een nieuw tabblad, vraag je op een ludieke wijze aandacht voor de onzichtbare gevolgen van een hersenaandoening;

3) Wandel mee met de Hersenstichting Sunset Walk op zaterdag 8 juli. Deze is hybride en kan dus zowel thuis als op de evenementlocatie in Noordwijk gelopen worden. Meer informatie op Sunset Walk 8 juli 2023 (voordehersenstichting.nl) Deze link opent in een nieuw tabblad

Laatste nieuws en ontwikkelingen

Terug naar het overzicht