Kom je ook naar de Gespreksgroep myositis of IBM?

12 mei 2026

Op 27 juni vindt in Nieuwkoop de jaarlijkse bijeenkomst plaats, georganiseerd door de diagnosewerkgroep Myositis. Van 14.00 tot 16.00 uur zijn er twee gespreksgroepen: een voor IBM en een voor andersoortige myositis.

Anders dan de succesvolle en goed bezochte Meet & Greets die de diagnosewerkgroep Myositis organiseert, is deze gespreksgroep een compleet ander event. Veel intiemer. Je zit met een kleine groep in een lokaal en er is een gespreksleider vanuit ons die zorgt dat er voor iedereen plaats en ruimte is om actief deel te nemen. Zijn er specifieke thema’s die jij zou willen bespreken? Geef ze door op het aanmeldformulier. Ook op de dag zelf mag je uiteraard aangeven waar je het graag over zou hebben. Vergeet niet om jezelf op te geven! Dit kan tot en met 21 juni 2026. Verdere informatie volgt via de mail na aanmelding. Graag tot dan.

Meer informatie Gespreksgroep myositis

Meer informatie Gespreksgroep IBM

Groet van de werkgroep

Laatste nieuws en ontwikkelingen

Terug naar het overzicht