Een noodwet die recent in de Tweede en Eerste Kamer is aangenomen maakt het houden van een rechtsgeldige digitale ALV mogelijk.
Op de ALV legt het bestuur verantwoording af over het gevoerde beleid in het voorafgaande jaar en blikt vooruit naar de toekomst. De ALV is het hoogste orgaan in onze vereniging en stelt de jaarrekening, de begroting en de contributie van de leden vast. Daarnaast zal het bestuur een nieuw bestuurslid voordragen ter benoeming, drie bestuursleden voordragen voor herbenoeming en met u een blik op het jaar 2020 werpen.
Programma
De ALV vindt plaats op maandag 15 juni van 17.00 tot 18.00 uur. Bekijk het volledige programma van de ALV. Voorafgaand aan de ALV (van 16.00 tot 16.45 uur) is er de mogelijkheid vragen te stellen aan het bestuur tijdens een interactieve Zoom-meeting. Hiervoor kunt u zich opgeven bij uw aanmelding voor de ALV.
Aanmelden
Inschrijven voor de ALV is mogelijk tot 8 juni 2020. Na aanmelding ontvangt u een mail met een link naar de vergaderstukken. Enkele dagen voor de ALV ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar de webcastpagina en een link naar de Zoom-meeting als u zich daarvoor heeft opgegeven.